Voor het maken of verzetten van een afspraak en voor algemene vragen/opmerkingen kunt u ons op de volgende momenten telefonisch bereiken:
Wij sturen u in de week voorafgaand aan de afspraak een herinneringsmail. Wij maken hierbij gebruik van het mailadres dat u aan ons heeft doorgegeven en het is daarom belangrijk dat wij over het juiste mailadres beschikken. Dit is een extra service die wij u bieden. Als u een afspraak heeft gemaakt, rekenen wij erop dat u deze nakomt. Wijzigen kan tot uiterlijk 24 uur van tevoren.
Wanneer u niet op tijd (uiterlijk 24 uur van tevoren) uw afspraak wijzigt, niet op uw afspraak verschijnt of zodanig te laat komt dat uw behandeling niet meer kan plaatsvinden, brengen wij de kosten van de verloren tijd in rekening.
Bij pijnklachten kunt u ons bellen:
Als u een pijnklacht heeft, verzoeken wij u om ‘s ochtends zo vroeg mogelijk te bellen. Wij zullen ons uiterste best doen om dezelfde dag een afspraak voor u in te plannen zodat een diagnose gesteld kan worden.
Wij vragen hierbij om begrip als dit niet een door u gewenst tijdstip is.